Lyxliv.

Har precis kommit innanför dörren och satt mig ner med en tallrik mat i famnen, min underbara sambo har nämligen lagat mat så det var bara att ta fram en tallrik och sen värma på lite. Ibland har man det alldeles för bra! ;)
 
 
Har idag hoppat tre hästar, började med Stina som bara fick skutta runt på några hinder medans de byggde till hoppträningen. Hon var faktiskt riktigt fin och lugn för en gångs skull. Var även väldigt fin i munnen, tog tag lite i högertygeln, men jaja inte så farligt. :)
 
 
 
 
 
Sen stod Quando på tur. Han var ganska taggad och känslig, så jag var ganska beredd på att han skulle göra något. Men faktiskt så höll han sig på marken och gjorde allting väldigt bra utan att bråka emot. Duktig liten häst.
 
Eftersom vi inte skulle pressa något så hoppade vi väl max 60cm eller något, men jag är bara glad att jag fortfarande lever och att det faktiskt var väldigt kul. :)
 
 
 
 
Sist ut var Obbebobbe. Om möjligt så var han ännu mer taggad denna gång än förra. Gnäggade ständigt, var mötesrädd och skuttade runt lite som han ville till en början. Men som tur är så sköter han sig klockrent så fort det kommer hinder framför honom. Han hoppade även väldigt runt och fint idag, speciellt på ett räcke där han var perfekt varje gång. Fina Svarta! 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0