Imorgon- dagen då jag kommer dö(?)

Imorgon skall jag försöka mig på att hoppträna Quando för Ninna. Jag själv har inte hoppat oxer på honom sen jag ramlade av och sist någon hoppade lektion på han så blev det markfall och sen inga fler språng den dagen. Så ja jag vet inte om jag nu har tagit mig vatten över huvudet.
 
 
Men jag har planerat så pass bra så att han har hoppat nu två dagar i rad (longering/löshoppning) så han har då förhoppningsvis hoppat av sig den värsta överskottsenergin och glädjen(?).
 
 
Iaf så lär vi väl bara ta några språng över 20cm och försöka ta mig levande ifrån träningen, det är trots allt ett litet måste eftersom Obbebobbe skall hoppträna lektionen efter, och det vill man faktiskt inte missa. Samtidigt som jag skall åka till min absoluta favorit person på Onsdag och då är det en fördel att jag lever fram tills dess, sen kan jag dö lycklig, men innan Fredag/Lördag (Jag vill ju leka med henne några dagar först innan jag dör också) skulle jag vara evigt tacksam om jag fick ha mitt liv i behåll. ;)
 
 
Tack och hej!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0