....

Anonym Varför skriver du inget längre????? Anledningen till varför jag inte skriver längre är bla för att mitt internet har tagit slut så det är otroligt segt, men sen på senaste tiden har jag inte haft någon speciell lust då jag tycker att min blogg är otroligt tråkig och ganska ful. Själv är jag kass på att fixa till sånt där tekniskt och det enda programmet jag har på min dator är Paint. Så om det är någon där ute som fortfarande vill att jag skall fortsätta blogga så får ni gärna hjälpa mig med min header och allt därtill. Annars lär det inte komma speciellt många inlägg till på denna blogg.... ;) Min framtid ligger i era händer. Haha ;)

Kommentarer
Postat av: Frida

Klart du ska fortsätta! Du har inte ens berättat om senaste tävlingen! Ser fram emot nya inlägg :)

2013-05-21 @ 11:22:41
Postat av: Anna

Fattar inte vad du menar du skriver ju roligt och blandat och lagom roliga inlägg så sluta inte skriva skulle vara jätte tråkigt :) och tycker inte att din header är tråkig :)

2013-05-21 @ 12:53:32
Postat av: Anonym

Fler bilder från utlandet ;) Tar gärna din framtid i mina händer :)

2013-05-22 @ 12:09:25
Postat av: Anonym

Usch det är jätte tråkigt att du inte skriver så mycket längre! Hade jag haft något annat program än paint, hade jag försökte hjälpa till..

2013-05-26 @ 16:39:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0