En liten update.

Min Far verkar ha hittat något program där man skall kunna leka med bilder som jag skall försöka ladda hem. Om jag mot all förmodan kommer få till någon fin header osv så kommer jag snart att vara tillbaka som vanligt igen. :) 
 
Kan iaf meddela att hästarna mår fint ute på betet om dagarna. Älgen och Q har börjat komma igång igen efter deras lilla "vila" (Larven har varit på lagning), Stina är fet som aldrig förr och har på senaste tiden bara blivit riden av min moder, Castro har fått ta det lite lugnt (dock blivit riden/tömkörd varje dag) nu i en vecka då han tappade väldigt mycket efter resan till Skyrup och Salka har åkt till sin nya ägare och är väldigt saknad. :) Lillen har fått komma ut på bete tillsammans med två stycken i samma ålder, under första natten har han lyckats skaffa sig ett svullet framben och jag ber till gud att det inte är någon sena som är skadad. Men han är inte halt iaf. 
 

 
 
Förutom mina egna hästar så har jag ridit 3 andra hästar och skall nu i helgen tävla alla (2 hoppning och 1 dressyr) 2 utav hästarna har aldrig varit på tävlingsplats och den 3e har aldrig tävlat dressyr, så det kan väl gå hur som helst. ;)  
 
 
Förra helgen var även den första tävlingfria helgen sen efter det att jag kom igång efter knäkrossningen också, vilket kanske är ett litet intressant fakta, vad vet jag. ;) 
 
 
Igår blev jag 21år och fick en grön skitkärra och en brödrost i present samt blev firad av min underbara sambo på kvällen när jag kom hem, med balonger och tårta och hela faderuttan. ;) 
 
 
Med andra ord så är det inte mycket som förändrats, jag jobbar lite, rider lite, sover lite och spenderar alldeles för mycket tid framför tv/dator. ;) 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Frida

Vad hände på tävlingen i Skurup? Du har inte skrivit något om det! :)

2013-05-28 @ 14:37:47
Postat av: M

Det är jättetråkigt att du inte uppdaterar längre. Saknar att läsa om alla dina hästar.

2013-05-28 @ 14:52:17
Postat av: Anonym

Berätta om de hästarna du rider som inte är dina!

2013-05-28 @ 15:01:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0