Urkul!

Ja nu är jag så pass vaken för att veta vad jag håller på med och kan därför uppdatera denna lilla blogg igen. 
 
Som sagt så har ja varit till "Mun och Käk" idag där de gjorde den sista operationen på min "tand"(glugg kanske man skall säga), och eftersom jag har en ganska enorm tandläkarskräck, eller rättare sagt jag tycker inte att det är speciellt trevligt när jag vet att de kommer skära upp hela tandköttet på mig, så därför fick jag lugnande, vilket jag måste säga att jag tycker är helt fel ord, det borde kallas "helt väck" istället. ;) 
 
Iaf det jag kommer ihåg är detta: 
 
Medans de sätter in kanylen i armen så kollar jag på plasthandskarna som hänger på väggen och tänker, man kanske skall fråga om man kan få några. (vill ha det när jag linimentarer djuren, eftersom jag alltid skall peta mig i ögonen direkt efter) 
 
 
Svart
 

Får en spegel upp i ansiktet och förklarat för mig att det inte ser speciellt vackert ut. Kommer inte ihåg hur jag såg ut. 
 
 
Svart
 
 
Befinner mig i ett "vilorum", kanske slumrar till en liten stund. 
 
 
Svart
 
 
Beställer hamburgare på MAX. 
 
 
Svart
 
 
Sitter hos mormor och smockar i mig hela hamburgaren och alla pommes, utan att bli mätt. det har nog aldrig hänt förut. hehe 
 
 
Svart
 
 
Vaknar av att mamma kommer och frågar om jag skall med till stallet. Min fråga till henne var: Får jag rida? Hennes svar till mig: Hahahahahaahahahahaha Nej!! Jag: Aaaarrrrgghghh! Jag stannar här!
 
 
Svart
 
 
Vaknar upp ur min koma och blir normal igen! 
 
 
 
Ja detta är vad jag kommer ihåg från dagens äventyr. Allt händer under ca 7 h.
 
Iaf så var den lilla vilostunden i vilorummet närmare 1h lång, inte typ 5 min som jag trodde.
 
När jag vaknat upp helt hemma så kommer mormor in med ett gäng plasthandskar och säger "Glöm inte bort dom här sen när du går hem!" 
Jag: "Och vart kommer dom ifrån?"
Mormor: "Men du gick ju och tog dom så fort "tansköterskan" lämnade vilorummet förut, kommer du inte ihåg det?"
Jag: "Hahahahahahahahahaahaha Vaaaaaa? Vad gjorde jag sa du?"
Mormor: "Ja du plockade på dig massor och sen fick jag lägga dom i min väska" 
 
Asså Jaaaaag döööööör vad kul!! HAHA 
 
 
 
Sen hade tydligen min mobil ringt också, vilket jag vaknat av direkt men sen inte hunnit fått upp den innan det ringt klart, så då lägger jag tillbaka den och somnar igen- Vilket jag ej kommer ihåg. 
 
 
Skriver även en status på facebook som jag inte lyckades speciellt bra med... 
 
 
Sen hade jag även varit väldigt trevlig när jag inte riktigt var mig själv, så man kanske skall gå nerdrogad hela tiden så att man blir omtyckt, men samtidigt en tjuv, ja det går väl kanske inte riktigt ihop. 
 
 
Iaf så blev det ingen ridning för min del idag, tyvärr. Mamma hade även bara ridit Stina, så resterande djur har enbart gått i hagen och haft det bra. Jaja vi alla behöver väl sånna dagar. ;) 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Hon som sitter breviiid

Vad rolig du är.

2013-03-09 @ 00:01:59
URL: http://mwb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0