Trööööött!!

Är så fruktansvärt trött för tillfället. Ett halvdags jobb och två ridhus pass utan voltaren i kroppen tog slut på alla mina dags krafter.

Hela dagen har enbart bestått av glädje, trevliga människor och fina djur! Helt enkelt en lyckad dag.

Det enda som legat på minus är mitt knä. Struntade som sagt i att ta en voltaren imorse, vilket jag fick lida av vid ridningen. Att rida lätt blir lite utav en plåga, vilket leder till att man lägger vikten på andra benet, vilket leder till att vikten blir ojämn för hästen vilket i sin tur tillslut leder till en trasig och sne häst. Inget jag helst vill ha, och framförallt inget jag vill skapa.

Dock vill jag inte ständigt gå på smärtstillande och då får man bita ihop dessa knarkfria dagar, man får ju trots allt känna på att man lever, vilket man lätt kan glömma bort ibland annars. ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0