Torsdag!

Har precis kommit in från stallet för andra gången idag. Som vanligt försvinner minuterna/timmarna när man vandrar runt  i stallet. Idag har jag tillbringat största delen av morgonen i stallet, jag har gjort något hela tiden men nu när jag tänker efter så har jag knappt lyckats göra något ändå, varför är det alltid så? Knasigt.
 
Iaf så skall jag nu kasta i mig lite Brunch och byta om, för att sen ta mig ut till djuren igen.
 
 
 
 
Dagsschema
 
- Gå en promenad med Stina och Älgen
- Rida Obelix
- Rida Castro i ridhus(?)
- Fixa Lillgrabben
- Rengöra utrustning
- Försöka förstå mig på tvättmaskinen (med hjälp från Maya såklart, för själv kommer jag aldrig att klara av det)
- Städa
- Handla(?)
 
Ja nu kommer jag antagligen inte hinna/orka med den där städningen, men resterande grejer borde jag kunna klämma in någongång under dagen. :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0