Tisdag.

Sitter för tillfället på faderns jobb och snuttar (kan man säga så?) på en Red Bull, underbart gott!! 
 
Än så länge har jag ridit Castro på en äng, dock var den väldigt fryst och hal så det blev inte mycket till bra ridning. Dock gjorde han sitt bästa trots underlaget och kändes helt okej, imorgon måste han dock få komma till ridhus och få fast mark under fötterna. 
 
 
 
När jag samlat ihop tillräckligt med energi så skall jag ta min svarta springare till Maxi för att inhandla tex lite olja till den där smala Älgen som aldrig vill fetta på sig, för att sen susa vidare till den lille skitponnyn som utan problem skapat en rejäl gubbmage. Ja alla är vi olika. 
 
Sen blir det att åka till ridhuset med två djur, en utav dom vet jag inte ens om jag borde motionera då jag inte fått det där "återkommande svaret" ännu. För inte fan tänker jag lägga ner tid och energi på en häst utan anledning och riskera mitt liv för ingenting. Punkt slut och Tack för mig! 
 
 

 
 
 

Kommentarer
Postat av: mamma

Det heter smuttar, snuttar gör du på tutten ;)

2013-03-12 @ 21:29:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0