Slutkörd.

Har precis kommit in från stallet och skall inom kort hoppa in i duschen för att sen fräscha upp mig eftersom jag skall till tandläkaren.
 
Dagens väder är ju inte mycket bättre än gårdagens och jag vet inte riktigt hur jag kall kunna motionera mina hästar idag.
 
Stina går inte att rida i sånt här väder, hon går bara på sniskan och då blir det ju inte speciellt bra ridning utav det hela. Quando och Älgen rider jag aldrig ensam här hemma, speciellt inte vid sånt här väder.
 
Och ja då har vi Castro kvar, visst går det att rida honom i detta väder även om han inte tycker speciellt mycket om det, men även om det kommit mycket snö så är fortfarande underlaget kasst och då blir det bara skritt+väldigt kort trav= Väldigt dålig ridning.
 
Eftersom jag skall hoppa Obelix ikväll så hinner vi inte åka till ridhus, varken innan eller efter.
 
Min plan är att jag skall kunna tvinga mamma att rida en varsin häst sen när jag är klar med Obelix, annars får det bara bli Castro som får en liten halvbra ridtur idag. :)
 
 
Varför kan det inte bara bli sommar och sol, det underlättar ju så himla mycket!! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0