Slapp dag.

Idag har jag inte gjort speciellt mycket. Lillemor kom hit och kollade Castro och Stina, när hon var klar gick vi in och tog oss lite fika.
 
När hon åkte så gick jag ut till stallet och fixade klart det mesta och åkte sen och hämtade modern min på hennes jobb.
 
Först tog jag och mor en tur i skogen, jag på Älgen. Hon skötte sig helt okej, blev lite trotsig när jag tvingade henne att gå först, men hon är ganska lätt att övertala (än så länge) så det gick helt okej, framåtbjudningen var dock inte den bästa. ;)
 
 
 
 
Sen fick Castro en tur till ridhuset. Både jag och han skötte oss riktigt bra idag, jag red bra vilket ledde till en väldigt fin häst. Idag körde vi mest fokus på sluta i galopp samt förvänd galopp, vilket gick helt okej, han tycker det är väldigt svårt, men eftersom jag inte gjorde något som han kunde irritera sig på så jobbade han på och försökte göra rätt. :)
 
 
 
 
Stina fick vila idag, tanken var egentligen att hon skulle få sig en skrittur i skogen idag, men det blev inte riktigt så tyvärr.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0