Pause.

Är inne från stallet på en liten pause. Mor och Far är iväg och hämtar hö till djuren och medans de var borta så skulle jag fixa stallet och snickra färdigt den sista hölådan. Men skruvdragaren lyckades än en gång få slut på batteri så därför var jag nu tvungen att gå upp till huset och hämta laddaren och då av någon underlig anledning råkade jag ta en liten rast. Men såfort apelsinen är uppäten så skall jag ut och jobba igen. :)
 
 
Idag händer väl inte mycket intressant. Hästarna skall motioneras, Larven skall städas och saker skall packas till helgen + lite annat fix!
 
Nej om man skulle ta och återvända till stallet kanske?! :)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: J

Ska du åka någonstans?

2013-03-29 @ 17:36:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0