Kommentar+Svar

a

Hmm. Var är hjälmen??

 

Svar: Någon annan stans än på mitt huvud??! Vid detta tillfälle var den i min moders hand som stod bredvid min fader som var fotografen för dagen. Ibland rider jag utan hjälm svar ja, inte ofta men det händer! Det är superidiotiskt, jag vet!

 

 
 

 
Sara
 

Ta körkort så du kan köra själv?

 

Svar: Tanken är självklart att jag skall försöka göra det, men eftersom jag inte har något jobb och inte har betalt av hela Q så har jag helt enkelt inte råd. Så för tillfället är det omöjligt för mig att ta körkort till Larven.

 

 

 
Frida
 

Vilken häst ramlade du av? Kan väl inte varit Stina? :) vill se film på allt, och grattis till bra resultat! Härligt att ni är igång igen! :)

 
Svar: Hästen jag ramlade av på dressyrtävlingen var hästen jag inte skriver något om längre, i en halt också, duktigt(!).
 
Film på Stina kanske kommer inom kort. :) Tack så mycket!!!! Det är väldigt härligt att vara tillbaka. ;)
 
 
 

 
Anonym
 

Gud vad kul. Lyckos dig som får ha henne som sambo. Är inte hon världsbäst typ? Hon själv verkar ju tro det iaf...

 
Svar: Eller hur, jag är väldigt lyckligt lottad! Världsbäst är väl lite att ta i, men jävligt nära det iaf. ;) Själv tror hon verkligen inte det, hon vet bara vad hon är bra på och vad hon är mindra bra på, självinsikt kallas det för! Den dagen du träffar henne och pratar ett längre samtal än "Hej" så kommer du förstå vilken underbar och ödmjuk person hon är, istället för att skaffa förutsatta och negativa åsikter!!
 
Tack och Hej!
 
 
 

 
Fler svar kommer inom kort! Ursäkta att jag varit så seg med att svara på era frågor, jag skall bättra mig!! :)
 
 
 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0