Knähelvete!

Nu i tre dagar så har (som ni kanske redan förstått) mitt knä bråkat med mig ovanligt mycket. När jag går så skär det till, oftast, underifrån och så strålar det vidare in i leden, såfort det blir rakare än vad det klarar av.
 
Det här problemet/smärtan har jag väl haft hela tiden, men eftersom jag kunde få benet nästan helt rakt förut så har jag kunnat gå utan större problem, men nu på senare tid så har smärtan kommit tidigare än vanligt (alltså när benet är mer böjt) och även ondare än förut.
 
Så för att kolla hur pass mycket jag kan få benet rakt nu så satt jag mig precis på golvet med benen framför mig, och ja när jag hade 5 cm kvar till golvet (knävecket) så började det göra ont, sen kunde jag väl komma ner till 3cm om jag verkligen pressade allt jag hade..
 
Så det känns väl sådär lagom kul att det bli sämre! Och jag kan inte förstå varför, jag har inte vrickat till det och inte heller överansträngt det.
 
Nej nu skall jag sluta älta detta, förhoppningsvis så är det bara en "fas" knät går igenom. Jag skall ju vara tacksam över att jag fortfarande har kvar det iaf. ;) haha
 
Tillbaka till städningen nu!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0