Kisspause

Har nu kommit in för en liten snabbpause till ombytning och kissning.
 
Jag och grabbarna grus har precis varit på en 40-50min promenad på asfalt. Inte ens efter halva tiden så pajade knät igen, men det var bara att bita ihop och halta bredvid hästarna. Castro är dock inte så hjälpsam då han skall lägga sin mule på axeln så att det blir ännu mer tyngd på mitt knä när jag går. Haha
 

Så nu har jag iaf tagit en extra Voltaren så får jag väl hoppas på att den hjälper under kvällens aktiviteter.
 
Planen är dock ändrad lite då det bara fanns plats i första gruppen, så därför skall mamma hoppa Stina medans jag hoppar Älgen. Skall bli spännande eftersom mamma inte har hoppat på ett antal år, tror hon tagit något hinder i trav på Castro en eller två gånger. Pappa kommer finnas på plats med kameran i högsta hugg, så film kommer det bli. ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0