Is this the day??

Om 1h och 10min kan jag mista mitt smeknamn som den tandlösa,och det efter över ett års smärta i munnen och skam över utseendet, och efter 13års ovilja att le så att tänderna syns kan jag nu få mitt liv ändrat för en förhoppningsvis väldigt lång tid framöver.
 
Idag är nämnligen dagen då jag får min nya tand. Förhoppningsvis kommer den sitta perfekt så att jag vågar le och skratta igen utan att behöva oroa mig över vad folk skall tänka. Att äntligen få ett "normalt" leende utan att behöva visa upp en alldeles för liten tand som är lite halvgrå eller en väldigt odiskret löstand som de flesta frågat om känns underbart. Men nu skall vi inte hoppas på för mycket, allt måste vara perfekt eftersom det är denna tand jag kommer att få leva med i resten av mitt liv, och jag vet redan att det inte kommer bli perfekt eftersom jag måste fortfarande ha en liten glugg på sidan om, men ja det kan ju inte bli så mycket sämre än vad det är nu iaf. ;)
 
 
Så håll tummarna för mig nu!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0