Hoppdebut för LillÄlgen!

Igår var det då, som rubriken redan avslöjat, hoppdebut för för Älgen.
 
Säkerhetsväst på och fegisrem runt halsen samtidigt som jag bad till Gud att jag inte skulle dö (Okej det där sista kan ni nog stryka).
 
Men Lillhästen överraskade mig till det positiva, hon förstod precis vad hon skulle göra och till och med bjöd på hindren. Visst blev sprången inte de vackraste jag sett/känt i mitt liv, men hon försökte och tyckte det var väldigt kul och spännande.
 
Men eftersom det var mer rörelser överallt än vad hon är van med (har ju nästan bara varit ensamma i ridhus förut) så var hon lite okoncentrerad på mig där uppe på ryggen, så galoppen fick lida, mycket korsgalopp och sen ville hon inte fatta höger galopp heller. Men det är ju förståerligt med tanke på hur lite den hästen varit med om. :)
 
 
Är ni intresserade utav att se film på Älgkon?
 
 

Älgen kollar in gruppen innan och lär sig hur man skall göra!
 
 
 
Rosa och fina såklart! 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaa film! :)

2013-03-12 @ 12:04:04
Postat av: karro

JAAAAA

2013-03-12 @ 14:30:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0