Hallå där kött och blåbär!

Ja rubriken är påfunnen men resten då? Mayas fingrar glöder här bredvis mig medans mina ligger mestadels stilla. Jaja så är det väl ibland. ;)
 
Iaf så har alla djur blivit motioenerade, vissa hårt, andra mindre hårt.
 
Castro fick bara en lite skritt+trav tur i skogen, utan sadel. Förutom att det prasslade ute i skogen så att hans hjärta höll på att hoppa ur kroppen och lite dans på isgata så gick det finfint. Inte mycket mer att säga om den turen.
 
 
 
 
Älgen fick en väldigt kort longeringsstur på ängen, underlaget var riktigt dåligt, hårt och snuskigt halt, så ja det blev ju inte precis lättare för henne att vara balanserad, men men hon fick röra lite på fläsket iaf. ;) 
 
 
 
 
Sen var det hopplektion för Stinas del, brunstig som satan! Men vad gör det, min lilla ponny blir nämnligen mycket lugnare och mer harmonisk vid brunst så hon var helt underbar att hoppa idag. Pigg och sög tag i allt som kom framför henne, men gick inte med huvudet rakt upp eller på sniskan, utan istället rak och fin mestadels i form mellan hindren. Underbara ponny!!
 
Men tyvärr så blev det ingen film, jag glömde att ladda batteriet, samt ta med mig den. Men nästa vecka, eller då blir det dock inte ponnyns tur utan istället en vit, samt en brun faktiskt, hur nu det skall gå...
 
 
 
 
Förutom knähelvetet som bråkat mer än någonsin idag så har dagen bara varit underbar, och som pricken över i så kom jag hem till nylagat mat här hemma. Jävla underbart med en sambo!!! :DDD
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

hallå där köp blåbär.. :-p

2013-03-04 @ 21:57:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0