Fredag.

Har precis kommit in från stallet och sitter nu och tar mig en cheesecake frukost. Så fort jag tryckt i mig denna underbara bakelse så skall jag fort som attan hoppa in i duschen och göra mig klar inför "operation". Eftersom jag måste ta lugnande (hehe) så kan jag inte köra efter så därför måste jag åka och hämta upp mormor nu innan så att hon kan köra hem sitt drogade barnbarn sen. ;)
 
Förövrigt så skall alla hästar röra på fläsket, minst två i ridhus egentligen, men vi får se vad pappa orkar med. Sen skall Larven bytas spån i då det som ligger där nu har legat där, ja jag vet inte hur länge, fräscht är det då inte iaf. :)
 
 
Hej hopp nu skall jag in i duschen och försöka bli lite ren och fin. ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0