Förlorat förmågan att gå just för tillfället.

Helt plötsligt bestämde sig mitt knä för att det inte alls ville vara med längre, har ingen aning om varför eftersom jag hade de senaste timmarna innan bara legat stilla i en soffa, men det var tydligen alldeles för ansträngande(?!). Så ja nu kan jag enbart ta mig fram med kortkorta steg i mycket långsamma rörelser, vilket gjorde att den sista fodringen tog extra tid, vilket i sin tur ledde till en ganska upprörd Stina. ;)
 
Men ja jag får väl hoppas på att jag kan sova bort det inatt, för imorgon skall två hästar hopptränas och två andra motioneras och då är det ganska bra om man har ett fungerande ben, eller ja det är väl bara en liten känsla jag har iaf. ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0