Ett måste.

Jag måste verkligen se till att gå ner ett kilo, eller två tre. Jag vet att jag inte är tjock på något vis, men jag trivs inte med den kroppen jag har nu. Det är den där jävla All inclusive på Gran Canaria som förstörde min fittade kropp. ;)
 
Iaf så måste jag hitta min platta mage som sprungit iväg till någon annan, jag tycker inte om den där pluffsiga saken som jag ser i spegeln för tillfället.
 
Sen känns det inte helt okej när jag måste kämpa för att få på mig byxorna som jag lätt kunde dra på mig förut. Nej det blir till att jobba bort de där extra kilorna som jag lagt på mig under de senaste månaderna.
 
Sen hur jag skall ta mig tillväga är en helt annan femma, jag kan inte springa eller gå utan att hoppa på ett ben efter 5 min. Man kanske skall sluta med det där onödiga sockret man trycker i sig mängder av varje dag (skrev hon samtidigt som hon stoppade in en till godis i munnen)?! Men det är fan inte lätt. Jag har aldrig behövt tänka på min vikt förut så det kommer nog bli en liten omställning. Men nu skall den där extra kulan bort! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0