Djuren igår.

Igår fick jag hjälpa farfar med att göra klart smörgåstårtorna till några som skulle ha årsmöte här i Tingshuset. 
 
Medans jag hjälpte honom så gick mamma och pappa en promenad med Castro och Älgen.
 
När vi var klara allehopan så åkte vi till ridhuset med Stina och Quando. Mor red Q och jag tog en barbacka tur på en lite för pigg Stina.
 
Antingen tyckte hon det var väldigt busigt att bli riden barbacka eller så tyckte hon inte om min beniga rumpa mot sin inte allt för musklade rygg, jag själv tror på det sistnämnda mest.
 
Iaf så blev det lite ner med huvudet, upp med ryggen och ruska på huvudet inom galopparbetet, sk bockningar i Stinas värld.
 
Men när hon koncentrerade sig på mig så var hon riktigt riktigt fin! Duktiga lilla ponny! <3
 
 
Men ja jag känner ju hur jag tappat balansen, jag sitter där uppe och studsar från sida till sida, och det blir ju inte lättare av att Stina flyger iväg i den bästa travökningen hon någonsin gjort och vägrar att stanna medans jag  inte kan sluta skratta, just vid detta tillfälle var det nära att jag flög i backen. Haha
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0