Äntligen nytt internet!

Helt underbar känsla att gå ut på internet och inte behöva vänta 20min på att kunna komma in på en sida. Underbart var ordet!
 
Nu skall jag lägga all min energi för att svara på era frågor och även försöka få fram några ideer om nya intressanta inlägg. Vi får se hur jag lyckas med den uppgiften.
 
Ni får gärna komma med förslag om vad ni vill läsa om!!!!
 
 

Annars är det självklart hästar som skall motioneras och tas hand om som vanligt idag, två skall till ridhus och 2 skall gå i skogen.
 
Sen blir det även en tur till Maxi, där det skall inhandlas Fredagsmys och lite annat nödvändigt.
 
Förövrigt är dagen lika tom som vanligt. ;) Men imorgon blir det iaf jobb på Dahrves och på Söndag nalkas tävling, hur i helvete det nu skall gå... ;)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: J

Tips på inlägg:
Framtidsplaner med resp häst, detta år, på längre sikt.
Hur/När började du rida.
Om du vann 5 milj, hur skulle ditt liv förändras?
Hur tänker du om din framtid ang jobb/utbildning/familj.
Berätta om hur det ser ut där du bor + bilder.
Om du var tvungen att ge upp hästarna (tex pga olycka) hur skulle ditt liv se ut då?

2013-03-01 @ 10:28:14
Postat av: Lisa

Tack för bra blogg!
Hur funkar dina respektive hästar på tävling? Humör, att resa, bo uppstallat osv?
Hur tycker du en bra "ridvecka" ser ut? Olika övningar, svårighet, underlag och variation mm? För alla hästarna :)
Såklart bilder och videor från träningar. Det är alltid kul! Du verkar vara så duktig! :)

2013-03-01 @ 10:45:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0