Älgen!

 
 
Som sagt så var hon ganska spänd och då fick galoppen bli lidande, det var nämnligen länge sen sist hon hade såhär svårt med den och hon ville helst av allt gå i kors och absolut inte i höger galopp, sen var den även ovanligt struttig.
Även traven var springigare än vad den brukar vara.
Sen är det väl så att det blir mycket svårare för henne eftersom jag själv inte är speciellt balanserad ännu och hon är så sinnessjukt känslig i munnen och lyssnar på varenda liten halvhalt, så därför höll jag i fegisremmen hela tiden när vi hoppade och då fick hon iaf inget drag i munnen om jag skulle hamna efter i sprången.
Men med tanke på att det är första gången hon hoppar med ryttare på ryggen så tycker jag att hon var riktigt riktigt duktig, självklart blir det lite svårt vissa språng, men hon löste det fint på egen hand!
Mycket duktig Älg!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj vad fin hon var!!! :)

2013-03-13 @ 14:53:46
Postat av: Fia

Hon e ju sjukt söt!:)
Å jätteduktig för att va första gången! :)

2013-03-13 @ 16:06:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0