Torsdag.

Idag skall bilen besiktas, jag vet inte vart och jag vet inte heller hur, men kl 12.40 så skall den iaf besiktas. Som moraliskt stöd tänkte jag ta med mig Anna, med hennes hjälp kanske bilden hamnar på rätt ställe vid rätt tidpunkt. ;)
 
 
 
Annars så skall alla hästar motioneras på ett eller annat sätt. Castro skall skrittas igång lite lätt igen och se hur han känns. Det har nämligen inte kommit ut någon böld ännu, men man ser uppe vid kronranden att det är något som vill ut. Annars verkar han ohalt, det jag sett han röra sig i hagen iaf, så en liten skrittur skadar nog inte. :)
 
 
 
De andra tre djuren vet jag inte alls vad jag skall göra med, planering osv, men jag och Anna kommer nog på något bra med dom också. ;) (Nu kom jag då åt någon knapp på datorn så att texten blev liggandes, vet inte hur jag gjorde och vet inte heller hur jag skall få bort det, men ja förhoppningsvis så överlever ni nog även om texten är lite smått sne).
 
 
Vid 17 skall Obelix hopptränas, red honom igår och då var han helt underbart fin, så vi får ju hoppas att han kan sköta sig lika bra idag. :)
 
 
Ja ungefär så ser väl min dag ut, jag hade tänkt att jag kanske skulle försöka att städa ur bilen lite innan besiktningen, det ligger bla 10kg krossad korn+havre i hela baksätet/golvet efter tre mattappningar/lite för snabbkörningar i svängar med fulla hinkar av mat i baksätet, osv. Så det är nog ett litet plus om jag kan få bort det, kanske.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0