Satans helvetes jävla skit också.

Skulle bara titta förbi hästarna nu på kvällen lite snabbt, ge dom mat och sätte på täcken inför natten.
 
 
Castro började gå mot grinden som vanligt när han märker att det är matdags, dock tyckte jag han rörde sig lite konstigt. Ju mer han skrittade desto haltare blev han, på vänster fram. Självklart gick jag fram och kollade igenom benet på han och kunde se en liten liten svullnad på insidan av skenbenet, men ingen värme eller reaktion på någon sena.
 
 
Åkte iväg för att hämta Back on Track som jag tänkte sätta på honom och när jag kom tillbaka typ 2 min senare så är benet lite mer svullet, så antagligen hade han väl lyckats vricka till det precis innan jag kom eller något.
 
Har nu iaf satt på han BoT runt om och tagit över honom till en mindre hage, så får jag hoppas att han ser bättre ut imorgon. Skall nog gå ut och kolla till honom sen vid 12-1 för att se hur han ser ut och rör sig.
 
 
Hoppas verkligen att det bara är en liten vrickning och inget allvarligare, visst är det inte hela världen om vi hoppat våran sista tävling, men bara jag kan ha kvar honom utan att han har ont tills han dör av ålder så blir jag lycklig. Min älskade röda! <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0