Nytt internet.

Äntligen har internetet fyllts på igen, så nu behöver det inte längre ta 2 dagar för mig att puplicera ett inlägg. ;)
 
 
Har haft en sån där underbar natt utan sömn. För det första så låg jag och höll på med mobilen fram tills 2, när jag väl la den åt sidan så kunde jag inte somna för att det lät som att det var någon på nedervåningen fast jag var själv, när jag väl somnat så vaknade jag av att det lät som att det var en häst som sprang på vägen utanför, vilket inte är första gången jag vaknar av det ljudet, så då sprang jag upp och öppnade fönstret och stod där i 10min och glodde ut, sen vaknade jag av att det började spöregna och funderade över om jag skulle springa ner och rädda mina hästar då de inte har allt för tjocka täcken på sig, men det slutade ganska fort så jag kröp ner i sängen igen och efter det vaknade jag väl sådär varje 10emin. Kul..
 
 
 
Iaf så innehåller denna dag ganska mycket hoppning, till en början skulle 5 hästar gå några rundor på Pay and Jumpen som WRK arrangerar, men fick meddelande imorse om att en utav dom var svullen i ett bakben så då blev det en mindre.
 
 
När all hoppning är klar och jag fortfarande har alla kroppsdelar i behåll så skall Stina få sig ett rejält dressyrpass så att hon kanske kan sköta sig imorgon på tävlingen. ;)
 
 
Nej nu måste jag gå ut och slänga in djuren och göra iordning dom för avfärd, solong långkalsong.
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Äntligen

2013-06-01 @ 17:56:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0