Gå och lägg dig.

Klockan är nu 02.00, och jag sitter fortfarande uppe framför datorn och försöker mig på att göra en header, men nej det går ju då mindre bra, ser bara billigt och konstigt ut, så nu ger jag upp och låter John Blund ta hand om mig....
 
 
Iaf så har jag och Anna tagit en skrittur på Q o Castro idag, Castro har inte varit utanför hagen på typ 2(?) veckor, vilket innebar en ganska pigg och väldigt tittig häst som helst ville välja väg och fart själv. ;)
 
 
Sen åkte vi till ridhuset med resterande två där jag red Stina och Anna Älgkon.
 
Stina var ganska stel till en början, men på slutet lossnade hon faktiskt ganska bra och kändes helt okej, självklart lite väl på, en det kan man väl ta. Hoppas hon känns lika fin imorgon (helst finare såklart).
 
Älgen såg riktigt fin ut och fattade rätt galopp varje gång, duktig liten ful häst. ;)
 
 
Nej nu skall jag släcka och lägga undan denna lite för varma dator som har fått tänkt lite för mycket nu under ett tag, inte bra. ;)
 
 

Imorgon är det iaf dressyrtävling på g, Quando och Stina är de två som fått den stora äran att hänga med, båda skall gå Lb:2 och Lb:3 (Debut för Qs del) Så håll tummarna för oss imorgon och hoppas på att både jag och de små djuren sköter oss. ;)
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0