Äckliga regn.

Mina hästar vill nog sova inne inatt tror jag. Sitter för tillfället hemma hos mina päron och ser på hur regnet öser ner och lider tillsammans med mina djur som går ute.
 
Enligt min mobil så skall det ven åska inatt, vilket innebär att när jag sen styr min bil hemåt så skall jag först ta in djuren innan jag gör något annat, för i åska skall de inte behöva stå i.
 
Skall även rida djuren på morgonen hemma (om inte ridbanan är allt för kass efter allt regn) så då blir det enklare om de står på hemmaplan så att det går fortare när jag börjar jobbet vid 12. :)
 
 
 
Förövrigt så har jag väntat på att bli fodrad nu i några timmar och fick precis en inbjudan att ta mig en kokkorv, utan bröd, gott, väldigt gott. Jag som trodde att denna familj höll en lite högre standard än så (bröd är väl inte allt för mycket att be om, eller?),men ack så fel man kan ha, tydligen.
 
 
Nej om man kanske skall gå och ta sig en korv eller två, eller ingen alls, jag kanske helt enkelt håller mig till chipspåsen och min bästa vän Colan, som ligger och väntar på mig framför tven.
 
 
Only the future knows the answer..
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0