Torsdag.

Började med att tömköra min gamle man på morgonen innan jobbet. Kände mig lite taskig då jag var tvungen att väcka honom när han låg och sov så gott, men jag bjöd han iaf på lite havre så helt arg på mig tror jag nog inte att han blev. ;)
 
 
Iaf så finns det väl inte mycket att säga, han skötte sig fint, var lite lat, men jobbade på helt okej ändå.
 
 
 
 
 
Medans jag jobbade så tog modern min en tur på Stina i skogen.
 
 
När jag var klar med arbetet så åkte vi med Herr Gris och Fru Älg till ridhuset.
 
Quando har inte gått på tre dagar, på senaste tiden har han ju gått ganska så hårt och kännts ganska seg och inte riktigt haft det där trycket i sig, speciellt i hoppningen, så därför fick han en liten kort semester på 3 dagar.
Idag var han helt okej, lite piggare och gladare, han blir dock lite jobbig med sitt huvud när han vilat några dagar, skall göra sina fula ryck osv. Men annars så gick det fint! :)
 
 
 
 
Sist ut var ju då Fru Älg. Det så kallade A-barnet. Hon är en liten arbetsnarkoman som egentligen skall arbetas i stort sett varje för att må som bäst och gå som bäst, men trots lite vila så gick hon iaf helt okej. I vänster varv är det lite svårt att gröpa ur den där insidan och i högervarv så åker stjärten in lite, men annars finns det inte mycket att klaga på den hästen idag. :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0