Här händer det inte mycket.

Sitter här framför tven, nyheterna är på men jag kan inte påstå att jag lägger ner speciellt mycket intresse på det, mitt intresse ligger för tillfället på boken som ligger i min famn, Mari jungstedts "I denna stilla natt", helt okej men jag föredrar ändå Anna Janssons böcker, dock har jag inte funnit den bok jag söker så fram tills dess får jag nöja mig med denna.

Ja detta var nog något väldigt intressant för er att veta, lite kul ändå att jag sitter halvt livrädd på nätterna med dubbelt låsta dörrar som även är blockerade med lite olika tunga saker bara för att göra det svårare för de mördare där ute i mörkret som är ute efter mitt liv. Ja det här med att bo ensam är väl egentligen inte min melodi, men vad gör man, hem till päronen vill man helst undvika att flytta igen.

Sen kan jag även informera er om att det underlättar om ni tankar era bilar när lampan börjar lysa, vanligtvis kan jag köra längre men denna gång lurade min svarta springare mig, så där stod jag, helt stilla, tills min far fick komma med lite bensin, sådär lagom glad på mig då han sa senast igår att bilen måste tankas, men några mil till kunde man nog köra, och visst det kunde man, men dock inte tillräckligt många. ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0