Vart är jag?

Den frågan fick jag igår, och här kommer svaret. Jag sitter (ligger) i en soffa och ser på "Äntligen hemma", eftersom husägarna endast har kanalerna 1,2,4 och 6..., i ett hus, på en gård som ligger i Sproge, långt åt helvete med andra ord. ;)

Nej men eftersom familjen Strange är i varmare länder så tar jag hand om deras hästar och katter denna vecka, och för att underlätta lite för min mor som tar hand om mina hästar så tog jag med Herr Q och lät Älgen vila denna vecka, men ja det är väl 12 hästar som skall ut och in, mockas till och fodras, 7 som skall motioneras, 3 föl som skall kollas till och få mat och 3 katter som också vill ha lite mat och kärlek. ;)

Och eftersom Zarah även jobbar på Dahrves så fick jag hoppa in för henne där 3 dagar så ja jag lever väl Zarahs liv dessa 8 dagar, dock skall jag konstigt nog inte ut och agera sadelprovare, vilket jag själv tror att jag skulle klara av ypperligt bra... Men men.. ;) haha


Än så länge har allt gått som på spåret, hästarna sköter sig fint även om man kan tycka att vissa (Lillebror) skulle kunna skita på ett ställe istället för i hela boxen, men ja annars gåre fint. Dock saknar jag mina älskade små hästar där hemma, speciellt grabbarna grus, tur att jag kunde ta med mig Q så att jag har någon som luktar hemmastall iaf. (Jaha nu hoppade en kattunge rakt ner på mitt huvud) haha








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0