Tisdag!

Två hästar är motionerade imorse och två skall fortfarande ridas. Fullt upp med andra ord, eller nja det var väl att ta i, eftersom jag just nu sitter hemma hos min mormor och käkar upp alla pepparkakor som hon precis har bakat.. Hehe.


Nej fullt upp är det väl tyvärr inte i mitt liv nu för tiden. Hela livet känns ganska oseriöst och då orkar jag inte lägga ner allt för mycket tid och planerandes på det. ;). Annat hade det varit om man bodde på en fullständig gård med 10 fina hästar någonstans i Skåne. Det ni! Då minsann hade ni fått se på seriös tjej!


Nej tillbaka till verkligheten, byta om och åka iväg och hämta ut mitt nya Nordea kort så att jag kan beställa lite mer julklappar.
Jag har då aldrig tyckt det har varit kul att köpa presenter förut då jag alltid haft världens sämsta fantasi, men nu har jag minsann kommit igång. Sen om de blir glada över sina presenter eller ej det är ju en helt annan sak. Några av sakerna lär nog uppskattas lite halvt iaf.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför försöker du inte ändra på ditt liv då? Flytta eller gör ngt annat? Du verkar inte nöjd just nu!

2013-12-17 @ 16:47:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0