Ronja Renee Felicia Håkansson i ett jävla nötskal.

Igår så var jag lite hungrig på kvällen innan maten serverades, så i bilen påväg hem från affären så tryckte jag i mig nästan en hel påse Juleskum, vilket resulterade i att en liten illamåendekänsla kröp fram, men när jag kom hem så hittade jag en liten ask med Toffefee(stavning?), Gud vad gott tänkte jag och glömde helt bort att jag mådde lite smått dåligt efter allt Juleskum, så ja jag tog med mig asken och satt mig framför tven, efter sisådär 10min så hade jag ätit upp alla utom 4st, dom var nämligen Fia snäll och räddade mig ifrån, efter detta, som ni kanske kan förstå, mådde jag ännu lite sämre.
 
Sen var det mat, Lasagne (Eller Lars-Agne, ni väljer själva), jag var redan lika full som en stoppad kalkon, men lite mat gick ner iaf. Efter det hamnade jag i matkoma och nja jag mådde väl inte jätte bra. 
 
 
Men sen kom ju ett fat med nybakade bullar fram, och det kan man ju inte säga nej till, åt en bulle och blev kort därefter sugen på en till, men fatet på bordet var tomt, snyft, då sa mamma att det fanns en påse i köket med fler bullar och gav den till mig, efter 5 min var den påsen också slut (innehållandes 3 mellanstora bullar). 
 
 
Ja såhär gör jag i stort sätt varje dag, oftast lyckas jag trycka i mig massa godis precis innan jag skall rida, och ja vi alla vet hur man mår när man kommer upp på en gungandes häst fullproppad med socker (inte hästen då alltså, utan det är du själv är fullproppad). Inte så bra. ;) 
 
 
 
Jag hoppas fortfarande på att jag en dag skall kunna lägga band på mig själv och lära mig, men nja än så länge så har den dagen inte kommit, men kanske att jag en dag får uppleva den, vem vet.. ;) 
 
 
 
SKÅL!! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0