Min stjärna.

Först en tur i skogen på Stina och Sir Castro. En liten små grinig herre som ville springa fort fort fort men som inte fick det. Stackarn. ;)



Sen tog vi de små till ridhus där jag red min lilla galning.

Just nu har alla hästar lite småsemester så de går inte alls lika mycket som vanligt, kanske 3-5 ggr i veckan, och oftast skogsturer eller lättare jobb.

Men idag blev det lite hårdare för herr Q. Fokuset låg som vanligt mest på fram för skänklarna, mjuka armar, formen och bakbensaktiviteten. Och satan vad fin han var. Visst har vi mycket kvar att jobba på, men det har verkligen blivit en enorm skillnad på oss sen Sylve clinicen. Så förhoppningsvis kommer vi vara grymt starka och flyga över hindren sen när vi skall börja hoppa igen.


En sak som är säker nu är att jag inte längre ångrar detta köp. Min fina lilla häst. Den känslan han ger ibland är oslagbar, puss på han, min lilla virrfjolla. ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0