Livet som gårdskötare.

Sitter för tillfället och kollar på när två helt galna katter springer rund och busar, mycket roande må jag säga. Men hur fan kan man ha så mycket energi? Kom in från stallet för kanske 1h sen och sen dess har de hållt igång fullt ut. Haha


Annars då? Ja hästar har släpats fram och tillbaka från hagar och skrittmaskin. Boxar har mockats och mat har fixas. Sen har jag även jobbat på Dahrves 10-18. Så ja fullt upp med andra ord.

Ingen ridning idag och morgondagen kommer nog att se likadan ut. Med tanke på att jag varit igång 6-20 utan större pause så är min otränade kropp ganska seg. Haha. Men resterande dagar av veckan skall det ridas fullt ut. Eller ja så mycket mitt knä pallar iaf. ;).



Kommentarer
Postat av: mamma

Söta vänner du har!

2013-12-03 @ 07:19:10
Postat av: Anonym

Var är du?

2013-12-03 @ 14:55:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0