Kommentar+Svar

anki

Hej! 
vad är det för träns?Märke? var hittar man det?

 

 

Svar: Det ett träns från Ps of Sweden. Det skall vara utformat så att det inte trycker på några känsliga nerver osv, och vad man läst på andra bloggar så verkar alla som har dessa träns vara väldigt nöjda med dom.  Så då tänkte jag att det var värt att testa då när de hade 20%. 

 

Dock var detta slutsålt när jag beställde, egentligen hade de bara 20% på de träns och pannband som fortfarande fanns kvar, men det måte ha blivit något fel då jag fortfarande kunde beställa det, men iaf så får jag mitt levererat i mitten av Januari istället, och bara för att jag fick vänta tills dess så skulle jag få ett extra gratis pannband. Det kallar jag för bra service. ;) 

 

 

Det skall bli väldigt ontressant och se vad mina djur tycker om detta. :) 

 

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0