Framtiden.

Paniken som infinner sig varje gång jag tänker på framtiden är lite smått olidlig. Kan man inte bara få veta allt i förväg så att man inte behöver oroa sig eller hoppas i onödan?! Enligt mig hade det varit otroligt skönt iaf! Så man vet om allt man gör är värt att lägga tid och pengar på.


Hur kommer mitt 2014 att se ut? Jag själv har ingen aning, jag vet vad jag vill, men inte hur jag skall ta mig dit.
Jag har en dröm, men om man skall se på min verklighet så ser den otroligt mörk ut.


Nej jag skulle verkligen uppskatta att få reda på hur livet slutar och allt däremellan. Det hade varit skönt att få bort den där "oron" jag ständigt går runt med. Va fan man är ju inte så jävla ung längre liksom. ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0