Dom ruinerar mig!!

Okej det ligger bara en påse där just nu så det kanske inte ser ut som att vara så mycket, men ja i påsen ligger det saker för 2500:- och utöver det så har jag väl lagt ut minst 4500:- på julklappar, och då är jag långt ifrån klar.. Jag börjar förstå varför folk tar sitt liv såhär års.. ;) hehe


Nej men om man bestämt sig för att skämma bort de man älskar så skall man göra det klokt, alla tog hand om mig när jag var ett grymt otrevligt sängliggandes monster efter jag skadade mig. Sen att vissa (mamma) hotade med att sälja alla hästar osv om jag inte följde med och mockade med rullstol och allt och när jag då väl följde med så skrek hon på mig när jag försökte (väldigt trevligt, host) hjälpa henne att rida mina hästar klokt, behöver vi ju inte ta upp. Haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0