Dagsplanering.

Först och främst så skall jag hoppa upp från soffan och byta om till ridkläder, kanske att jag skall ta och hoppa in i duschen så att jag inte behöver göra det imorgonbitti innan jobbet... Får se hur jag gör. 
 
 
Sen skall 4 hästar tas hand om på Skrubbs, mocka samt fixa mat osv. 
 
 
När det är klart så skall allt ute hos mina hästar fixas, 4 motioneras och allt annat stallfix som måste göras, samt packas osv. 
 
 
Sen bär det av mot landet där hästar skall tas in och fodras.
 
 
 
Någonstans här emellan så skall jag köpa godis och cola såklart. Att klara av att bo själv ute på landet i en veckas tid kräver att man har en godispåse bredvid sig som kan trösta en när mörkret faller på. ;) haha 
 
 
 
Om man kanske skall börja sätta igång och fixa allt så att hästarna får komma in vid en klok tid kanske. ;) 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0