Beställt

Hur kommer det sig att varannan julklapp man köper är till sig själv? Okej det var väl kanske en liten överdrift, men ja jag får ganska många julklappar av mig själv detta år iaf. ;) Jag har precis kllickat hem ett nytt träns+pannband till mina små hästar, dock var det inte det pannbandet jag ville ha då det var slutsålt, blä, men det blir nog bra detta med. 20% rabatt fram till idag så jag gjorde ett litet inpulsköp. Hoppas hästedjuren (som egentligen inte alls är värda detta just för tillfället) blir glada. 
 
 
 
 
 
Kan inte påstå att jag tycker att det är världens snyggaste träns egentligen, men jag tror att Älgen kommer passa bra i det och sen skall även hästarna trivas väldigt bra med detta träns, så jag passade på att testa när det ändå var på rabatt. :) 
 
 
 
 
 
Ville egentligen ha detta pannband då det var dösnyggt, men fick nöja mig med ett med bara pärlor då detta var slutsålt, men ja någon dag lär det vara mitt. ;) haha 
 

Kommentarer
Postat av: anki

Hej!
vad är det för träns?Märke? var hittar man det?

2013-12-23 @ 10:27:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0