Vad händer.

Har suttit här framför tven med datorn i famnen sen vi kom hem från stallet imorse, nu tog dock min far över kontrollen och efter det har det visats bilsport på skärmen, vilket jag inte är helt nöjd med och jag som trodde att jag var alfa honan i detta hem och alltid hade sista ordet...
 
 
Idag skall Q och Älgen få gå en liten promenad tillsammans på hårt underlag, och de andra två skall få gå ett dressyrpass på ängen.
 
 
Annars har jag legat här och beställt saker för nästan 3000:-, dock mestadels nödvändiga saker bla hagskydd till Älgen á 700:-. Tror att det nog bara var en kul grej jag köpte, vilket var en brösta till Q, annars var det 3 täcken till vintern, ett ländtäcke, lindor och så skydden till Älgen då. Mycket kul...
Just för dagen känns det väl inte heller så nödvändigt med 400g täcken, men man vet ju att det tyvärr kommer bli jävligt kallt snart. ;)
 
 

Nu skall jag byta om  (eller nej jag rider nog med mjukisar idag) och sen åka och fika hos Lillemor innan hästarna skall motioneras.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0