Sir BockaLot.

Ja vad skall man säga, lite explosiv, hoppar väl kanske inte igenom hela kroppen på tex 1an, korsgalopp osv, ja mycket går att slipa på, men jag är nöjd med oss trots att det kanske inte ser så jämnt ut, men han är bara 5år och det är våran tredje tävling tillsammans, så man skall inte ha allt för höga krav. Men jag är ju lite utav en perfektionist dock. ;)
 
Det jag tycker är väldigt positivt är att han börjar ta tag i hindren mer nu, förut bjöd han inte riktigt på hinder och det kändes som "jaja jag hoppar väl men det är inte skitkul nej", men nu börjar han faktiskt ta tag själv och faktiskt ta lite egna insiativ. Min fina knäppa lilla häst! ;)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0