Saknad.

Till en början kan jag inte påstå att jag tyckte hon var någon häst för mig, lat, ville inte gå i form och hinder var väl allt annat än intressant, men sen när magen försvann och hon fick mer ork så blev hon en helt annan häst, hinder blev helt plötsligt riktigt kul, så kul att man till och med var tvungen att lägga av lite glädjeskutt då och då. Fina hästen.
 
Från att gå från en häst som jag trodde skulle kunna gå kanske 1.10m till att bli en häst jag trodde skarpt på till de lite högre klasserna, en jävla kraft fanns i de där bakbenen och med lite mer snabbhet i frambenen så tror jag lätt hon skulle kunna gå 1.40m.
 
Det är synd att man inte har så mycket pengar så att man kan köpa alla hästar man trivs med, för det hade verkligen varit spännande och se hur långt vi kunnat komma. :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vi slutade iaf på topp! <3
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0