Morgondagen!

Imorgon är det då tävling för min + 3 hästars del.
 
Obelix skall gå 90+1m(Debut), hans andra riktiga tävling, och första gången han hoppar på gräs, så det kan bli spännande. :)
 
 
 
 
Quando skall gå samma klasser som Obelix. Han har hoppat på gräs förut men inte tillsammans med mig dock.
 
 
 
 
Castro skall gå 1.20m+1.25m. Och med tanke på hur kasst jag ridit i de klasserna på sista tiden så kan det bli väldigt spännande, haha, nej imorgon skall jag minsann sköta mig och rida som jag gjorde innan knähelvetet pajade. :)
 
 
 
 
 
Med andra ord så kan det bli en ganska spännande dag som kan gå lite hur som helst, 2 av hästarna vet jag inte hur de går på gräs och själv är jag inte allt för förtjust i det där underlaget, speciellt inte när man måste hoppa fram på grus med broddar. Men men man får hoppa sparsamt på framhoppningen helt enkelt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0