Min favorit Älg!

Oron finns i kroppen hela tiden, en äckelkänsla över att det är något allvarligt fel som kommer ta lång tid eller i värsta fall skulle vara slutet.. 
 
Jag är känd för att överdriva och alltid se det värsta i de flesta situationer, mest för att förbereda mig själv på det värsta. Att en sån "töntig" händelse kan skapa något så allvarligt. 
 
 
Ena hästen åker rakt igenom transportväggen i 70km/h och gör en helvolt ut i skogen och travar sen iväg hur fräsch som helst (ja förutom ett stort köttsår på ena bogen då), medans den andra hästen lyckas trampa snett när den står rakt upp och ner i en transport som knappt rör på sig och nu hoppar på tre ben. 
 
 
Min fina lilla Älg, bli bra nu!!! <3 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Namnlöst-1.jpg

2013-08-07 @ 20:37:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0