Måndag.

Skall snart åka och släppa ut djuren som står instängda i stallet. Dock tror jag inte att det går så stor nöd på dom eftersom de alltid brukar ha både hö och vatten kvar när man kommer, slowfeed nät är fina grejer det! ;)
 
Denna vecka jobbar jag bara på Lördag så resten av veckan tänkte jag fixa klart stallet så att det är redo för vintern, usch hemska hemska vintern...
 
 

Även två hästar skall motioneras nu på morgonen, Castro som tävlade igår skall bara få skritta en tur på hårt underlag medans Stina skall nog få en galopptur i skogen. :)
 
 
Sen ikväll vet jag inte om det blir hoppträning för Q's del, har inte frågat Ninna ännu om det finns någon plats för honom, annars får väl även han en liten skrittur. :)
 
 
Nej nu måste jag nog åka till mina monster. ;)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bor du inte vid stallet längre?

2013-08-12 @ 12:53:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0