Kommentar+Svar

anonym

1. Är det någon speciell ryttare/person du ser upp till? Vilken ryttare tycker du rider bäst i världen, Sverige och Gotland? :)

2. vad får du för ersättning när du rider andras hästar?

3. Hur har du råd att ha så många hästar när du inte jobbar så jättemkt?

 

 

Svar:

 

1.

Världen: Jag är faktiskt ganska dålig på att följa ridsporten i tv om jag skall vara helt ärlig så jag hänger inte riktigt med på de nya fantasterna, men en gammal favorit är Marcus Ehning, han får det att se så enkelt ut och rider med väldigt små hjälper, vilket är något jag strävar efter i min egna ridning, dock har jag en ganska lång bit kvar.. Haha

 

Sverige: Sveriges bästa ryttare är utan tvekan RGB, även han får ridningen att se enkel ut. :)

 

Gotland: Har faktiskt inte någon ryttare här på Gotland som jag "ser upp till", det innebär inte att jag inte tycker att någon rider bra eller att jag tycker själv att jag rider bättre än alla andra, absolut inte! Men jag känner inte att det finns någon som jag skulle vilja ta efter helt och hållet. :)

 

 
 
2. Det är mellan mig och hästägarna. ;)
 
 
3. Jag har alldeles för snälla föräldrar som betalar hö, spån, skoningar, träningar och tävlingar åt mig. Det jag betalar är kraft och utrustning, nu på sommaren hjälper jag till med det andra också, men på vintern så är det mestadels mina päron som betalar.
 
Jag köper hästarna så betalar mina föräldrar resten, typ så är det. ;) Så fort jag får jobb året om så skall det bli ändring på den biten. ;)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0