Kommentar+Svar

Lisa
 
Är du nöjd med helgen?
 
 
Svar: Helt nöjd blir jag aldrig, jag kunde ha ridit mycket bättre och hjälpt Castro mer, men jag lär mig väl någongång jag med hoppas jag. Något jag är väldigt nöjd med är iaf Fredagens 1.40m, där red jag honom bra med tanke på förutsättningarna då han inte var som han brukar.
 
Castros hopptekning de två första dagarna går absolut inte att klaga på, han hoppade finare än vad han gjort på länge, om han någonsin hoppat så fint med mig förut(?). Men hans bjudning var lite halvt borta, dock kom den tillbaka sista dagen men då försämrades sprången lite tyvärr.
 
Så ja det finns både saker jag är nöjd med och saker som jag är mindre nöjd med, men jag känner inte att jag gjorde en värdelös insats själv som jag annars ganska ofta kan känna. ;) Vi var inte på topp men inte på botten heller.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0