I'm Back!

Nu gott folk är jag tillbaka på riktigt, och de ni har att tacka är Victoria och en annan som ville vara anonym. Den är inte fulländad riktigt än, men en god bit på vägen iaf. :D and I lööööve it!!! ;)
 
 
 
Tänkte iaf informera er om vad som hänt under denna tid jag varit borta, inte för att det hänt speciellt mycket, men ändå.. ;)
 
 
Castro och jag var i Västervik på meeting här om veckan där jag lyckades rida som en kratta i alla 1,20m-1,25m, men hästen sket fullkomligt i det och körde sitt egna rejs, några bommar föll, men höjdpunkten var i en 1.25(?) där jag till sista hindret i omhoppningen (kombination) tog en liten för snäv sväng och då på något konstigt vis hamnade ute på spåret och sen styrde på hindret ändå, kommer åt fanders men Castro hoppar ändå, språnget blev snett så vi hamnade utanför till B-hindret fast åt andra hållet, men Castro vänder tillbaka, tar två galoppsprång och hoppar räcket fast jag hänger på sidan om, på något vis lyckas jag kravla mig kvar fram till mållinjen och lyckas placera mig 4a. Dumma matte och knäppa underbara Castro.
 
Iaf så landade jag på bakhuvudet och lyckades skrapa upp min Antares hjälm ganska rejält, men med lite bilgrejs så syns det inte så mycket längre. ;)
 
 
 
Stina är ständigt brunstig och jag börjar tro att hon har kronisk fetma, för inte får hon mycket mat, och mortion snudd på varje dag, men inte krymper magen för det inte. ;)
 
 
Quando är som han alltid varit, vissa dagar coollugn och andra virrig som få, här om dagen drog han sönder mitt Dyon träns + tyglar á 1500:-, då var han inte populär.
Muskler verkar han inte heller veta vad det är, men det kan bero på att han tänker lite för mycket på vikten och vill inte lägga på sig så mycket som han behöver, trots riktigt med mat.
 
 
Älgen däremot har lagt på sig rejält, riktigt rund och fin har hon blivit, dock hoppar hon fortfarande på tre ben så de muskler och fett hon skaffat sig kommer nog snart vara ett minne blott.
 
 
Lillgrabben växer långsamt och har precis lagt på sig så pass att man inte ser revbenen längre, inte i alla vinklar iaf. Snällare häst får man leta efter, inte verkar det finnas något ont i den inte. :)
 
 
 
Ja mer än så finns det nog inte att berätta. Hoppas ni stannar kvar/kommer tillbaka och tycker om vad ni ser och läser osv osv osv. :)
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: mormor

Härligt att du har kommit tillbaka på bloggen!!!!

2013-08-09 @ 22:45:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0