Hjälp mig!

Om ni vill ha tillbaka mig till bloggvärlden så får någon vänlig själ hjälpa mig med min bloggdesign, eftersom den är den största anledningen till varför jag inte skriver längre, den är tråkig, ful och väldigt osann eftersom varken mitt liv eller min blogg är speciellt ny.
 
Jag har försökt att fixa till den men jag kan verkligen inte, hehe. Min bloggs framtid ligger i era händer. ;)
 
 
 
Kan iaf meddela att min flodhäst till ponny är den duktigaste lilla hästen på hela jorden, debuterade idag Msv C:2 vilket hon gjorde superbra med tanke på att varken hon eller jag förstår oss på hur man egentligen gör öppna,sluta, bakdelsvändningar osv, vi ser och sen härmar, och med tanke på hur mycket mindre, tjockare och mer oerfarna vi är än alla andra ekipage, och att då bara vara 1 eller 2 ynka poäng från en 2a placering känns ganska stort. Världens finaste! <3
 
 
Även min lilla drömprins gjorde ett superprogram på 76,67%, dock "bara" i Lb:2, men matte är då stoltare än en tupp över sin knäppa fina lilla fjollhäst! ;)
 
 

Kommentarer
Postat av: Victoria Gadd

Hej!
Om du vill ha hjälp med header och design kan jag fixa det om du vill!
Kram

2013-08-07 @ 10:52:39
URL: http://Victoriagadd.blogg.se
Postat av: Anonym

Om jag kan få din mail kan jag skicka över några som jag slängde ihop

2013-08-07 @ 22:51:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0